To sú predsa marketingové slová
, ktoré sa používajú v dnešnej dobe pri kadejakej príležitosti pritiahnuť nejakých ľudí (možno aj menej zainteresovaných)...no my vieme svoje...za Legendu sa platí (a aj napriek tomu rýchlo vypredá koncert) a tu tých 10 € vylučuje tú LEGENDU
, Blaze môže vďačiť a tak isto Paul svojej minulosti z ktorej čerpajú dodnes. Ono len z toho sa žiť úplne nedá - musíš za niečo aj stáť...No a to je to čo Paul závidí Brucovi - on spieva pre masy...
ale aj tak 60% úspechu je dobrý marketing, tých 30 % tvrdé makanie a 10 % talent slabí speváci a skupiny sa spoliehajú len na prvé %. Obaly atď. krásne vymaľované a na CD/ koncerte hovno, ľudia to vycítia aj hudobne hluchý že tam chýba tých 10% talentu...A keď si dobrý a nevie o tebe nikto/nepodporí ťa kvalitnou reklamou niekto VEĽKÝ - nedôjdeš ďaleko. Skutočná LEGENDA skĺbila toto všetko dokopy.
Iron Maiden - Ostrava 6/6/07
Iron Maiden - Prague 8/8/08
Iron Maiden - Pieštany (Topfest) 27/6/13
***************************************************************
http://www.freewebs.com/oniiicek